Senaste nytt

BAEC Tier Points Run tråd

agehall

Medlem
Den bör gå att boka på AA.com. Deras sökmotor är mer kompetent än BAs men det är överlägset enklast att ringa.
 

trekker

Medlem
Multi-citysökningen brukar i regeln inte klara av detta utan att antingen balla ur eller ge dig ett riktigt bra pris på 133 332,50 kr på biljetten. Bättre att söka på ITA Matrix och sedan ringa BA:s guldlinje.
Du menar sahar?

Error
  • We are unable to find seats for your journey. The most common reasons for this are:
    • You may have requested a route that we do not operate at that time of year.
    • We may not fly to the destination you have chosen.
    • Your journey may require more than six flights; you can only book up to six flights on ba.com.


Ar just nu oerhort arg pa mig sjlv da jag hade kommit upp i GGL utan mileagerun om jag varit mer dedikerad med mina bokningar under hosten och struntat i att samla ihop ett EBG jag sakert inte kommer anvanda iallafall.
 

doc

Medlem
Du menar sahar?

Error
  • We are unable to find seats for your journey. The most common reasons for this are:
    • You may have requested a route that we do not operate at that time of year.
    • We may not fly to the destination you have chosen.
    • Your journey may require more than six flights; you can only book up to six flights on ba.com.


Ar just nu oerhort arg pa mig sjlv da jag hade kommit upp i GGL utan mileagerun om jag varit mer dedikerad med mina bokningar under hosten och struntat i att samla ihop ett EBG jag sakert inte kommer anvanda iallafall.
Japp! Precis sådär.
 

trekker

Medlem
Är osäker, men det låter inte helt galet från UK. Du kan nog komma ner lite ex-EU.
Jag startar i HEL pa denna bokningen sa bokar MAN-HEL separat isafall. Kanns som det borde ga att hitta ett battre pris, jag testar vidare - nu vet jag ju hur det funkar att soka ;)

Edit: Far ner priset pa 2100 euro for Juli/augusti, men da ar det for sent :(
 
Toppen