Creades skrev:I och med att vi endast åker business och first finns det väl inga fördelar med silver förutom fler avios?Klicka för att utvidga...
Du får välja säte vid bokning som silver i club world. Kostar annars lite.Creades skrev:I och med att vi endast åker business och first finns det väl inga fördelar med silver förutom fler avios?Klicka för att utvidga...
Andreas Eriksson skrev:Homer - Sjukt intressant, jag har dock inte lyckats hitta hur man bokar till det priset?Klicka för att utvidga...
Fare basis: IFLEXEU skrev:[Transfers]6 TRANSFERS PERMITTED ON THE PRICING UNIT - 3 IN EACH DIRECTIONKlicka för att utvidga...
När det blir för många segments, blir det för svårt att boka med onlineresebyråer.Andreas Eriksson skrev:Hur ska jag söka i Finnair för att hitta detta pris eller är det telefonbokning som gäller?Klicka för att utvidga...
Andreas Eriksson skrev:Jag skulle vilja åka:HEL - HKG - SYD - SIN - HEL(Alternativt från LHR då).Hittar bara priser på typ 100.000 SEK över nyår :/Vill alltså vara i HKG före nyår typ 2-3 dagar, sen Sydney över nyår och avsluta med Singapore början på Januari.Möjligt?I Matrix så hittar jag inget på datumen jag önskar. :/Klicka för att utvidga...
Om du inte gillar Bangkok, kan du flyga t ex via Tokyo/Shanghai.Andreas Eriksson skrev:SIN - HKG - SYD - AKL är fyra destinationer jag hade drömt om att uppleva på samma resa.BKK behöver jag inte ha någon lång stopover i, ingen stad som lockar mig nämnvärt.Klicka för att utvidga...
AHO skrev:Det är ungefär samma somden här dealen, fast från London.Klicka för att utvidga...
Men o andra sidan slipper du ha separat biljett och riskera missad connections.Homer skrev:Fast ska priset från Sverige bli bra måste man tydligen ha med AKL, går inte bara med SYD?Klicka för att utvidga...
AHO skrev:Har duKVSellerExpertFlyer? Om inte, rekommender jag dig att skaffa en av dem.KVS kostar 75 USD per år och ExpertFlyer kostar 99,99 USD per år för deras högsta abonnemang.Klicka för att utvidga...