Senaste nytt

Babykorg ej möjligt i SAS nya business

Då kommer jag inte ge mig :). Visst hade du plats 1H? Ska försöka mailledes och se om det är någon på Custom Care som faktiskt förstår att det även fungerar i business. Antar att det enbart är via dem man föreställer.

Ja det är bara 1H som har fästen för korg. Ringa brukar funka, men man kanske får stå på sig. Säg att du rest där innan med korg.

Då kommer jag inte ge mig :). Visst hade du plats 1H? Ska försöka mailledes och se om det är någon på Custom Care som faktiskt förstår att det även fungerar i business. Antar att det enbart är via dem man föreställer.
Som andra redan påtalat så har 1H fästen för basinett på väggen. Flög Business med sas tidigare i år när det var en infant på denna plats i basinett.

Om det är en A350 vet vi ju faktiskt inte hur det ser ut där, men vore märkligt om denna möjlighet tagits bort.

Problemet är när man benämenr saker som nya/gamla och det sedan kommer en ny produkt några år senare.
Lite som Nya Gamla Nya Nya Ullevi eller vad de nu kom fram till att arenan skulle heta.

Vilken tur att det då finns de med särskilda krafter på forumet som skulle kunna ändra i trådrubriker så de blir lite tydligare om det nu finns två lika men olika businessprodukter! ;)

Kan ju vara så att den redan är bokad? :rolleyes:
Har du däremot fått plats 1H på A330/340 så kan du utgå från att kundtjänst är ute och cyklar (har hänt förut).

Edit. Förtydligande. 1H bokad av ”annan infant”.

Toppen