Senaste nytt

BA781 återvänder till gate pga sjuk passagerare

Men EU-kompensation är väl trevligt?

Kanske dock inte om det sabbar viktiga affärsmöten som inte är flyttbara...

Du får inte EU-kompensation för medical emergency. Det kan knappast anses som ordinärt att detta sker.

Jag tror att det är @011430121's förbannelse som smittat av sig även på @Martin Björnström här. Man får akta sig för att flyga BA ihop med dem i framtiden.. ;)

Du får inte EU-kompensation för medical emergency. Det kan knappast anses som ordinärt att detta sker.

Jag tror att det är @011430121's förbannelse som smittat av sig även på @Martin Björnström här. Man får akta sig för att flyga BA ihop med dem i framtiden.. ;)
Vetefan hur jag tänkte! Även om det är något intressant hur det tolkas om det är en försening som beror på tech+medical.

Ja, för vissa verkar det inte gå särskilt bra med BA :/

Hoppas att du kom fram OK Martin, och att alla klarade sig fint i slutändan.

Beror iofs på, AA Flagship på JFK är inte mycket att hänga i julgranen. Har 7 timmar där i morgon, lid med mig istället. :)

7 timmar oavsett lounge är ganska mycket... Men du kan ju alltid gå ut i vanliga loungen och se hur pöbeln har det så minskar ditt lidande när du går tillbaka in i AA Flagship ;). Dock har du en bra utsikt över flygplanen från loungen (om det nu inte är kolsvart ute när du är där).

Toppen