Senaste nytt

BA Visa 2-4-1 (2 för 1) voucher

Du ska be om uppgraderingen först, tror att problemet är att du inte kan uppgradera en biljett om du har använt din 2-4-1 voucher + att agenten verkar lite oinformerad.

Du ska be om uppgraderingen först, tror att problemet är att du inte kan uppgradera en biljett om du har använt din 2-4-1 voucher + att agenten verkar lite oinformerad.

Jag gjorde detta. Det blev en rejäl röra av allting, med ny agent som jobbade i en hel timma ihop med en kollega för att lösa bokningen. Tror nog att jag inte skulle diskuterat problemet så extensivt med den första agenten. Never the less, nu har vi vår bokning.

Hur lång tid har ni behövt vänta från triggandet av voucher tills dess att det blivit tillgängligt på Exec. Club? Går själv i väntans tider sedan den 13 oktober.

Håller på att boka 2-4-1
Måste man betala taxes, surcharges med British Airways VISA?
Vill gärna använda andra kortet som är kopplat till EuroBonus då har jag bytt FFP
Tacksam för (snabbt) svar.

Last edited:
Håller på att boka 2-4-1
Måste man betala taxes, surcharges med British Airways VISA?
Vill gärna använda andra kortet som är kopplat till EuroBonus då har jag bytt FFP
Tacksam för (snabbt) svar.

Jag gjorde inte det när jag använde min BA-voucher! (Reglerna kan ju ha ändrats...)

• Gilla
Reactions: WTP
Extra availability on Club World flights
Right now we’ve got extra availability on Avios Reward flights in Club World. Check if your dream destination is there.

Terms and Conditions Additional reward flights availability in Club World for limited destinations departing from London Heathrow only on British Airways flight-only bookings. For travel between 14 December 2015 and 3 January 2016 exclusively. Additional

Spending Avios | Executive Club | British Airways

Toppen