Senaste nytt

BA 787 Livetråd - följ allt när det händer...

agehall

Medlem
För att ytterligare förvirra tycker jag vi ska ha en livetråd, i anslutning till den planeringstråd vi redan har.

Jag börjar med att att berätta att jag just kollade att min upgrade gått igenom på Hilton LHR T5 - bokningen säger nu "king exec rm".

Ska strax ta och packa ihop mina prylar och börja bege mig mot ARN. Sluter upp med Kricka i Spånga och sedan ska visst Sunkan ansluta på Centralen.

Såg på Facebook att ett besök i Cardiff finns på programmet. Blir ännu mer avundsjuk (inte missunsam) nu :)

Det skall bli jättespännande att följa det "live"

Hon väntar på premiärflygningen!

Attachments

• image.jpg
    image.jpg
    214,3 KB · Visningar: 2 539
Sitter just nu i metropolen Vingåker på SJ:s regionaltåg. Beräknas ankomma Stockholm C 15.30, sedan blir det Arlanda Exp till Arlanda för incheckning

Hemma med sjuk hustru! Men har precis hämtat Farmor på ARN T5 som kör markservice i helgen. Corona öppen trots regnet.
Mitt standard rum på IC Park Lane visar nu Studio Suite :)

PS: Det komma vara många FlyerTalk'ers på vår flight. Lär bli hur kul som helst. Bord är bokat imorgon. Builders Arms South Kensington.
Vi ses vid 16.

Som jag sa i andra tråden så finns det nu en gästlista framme hos loungevärde i Menzies Aurora. Han hälsade mig välkommen med "Oj, är du redan här. Den landar inte förrän 16:55." Gate 71.

Toppen