Senaste nytt

Bästa USB-laddstationen?

Maja

Medlem
Har försökt efter rekommendationer kring bra USB-laddstationer men det finns som alltid en uppsjö. Så vänder mig till den stora expertkunskapen här och undrar helt enkelt vad använder ni för något?

Har behov av minst 5 laddplatser då familjens utbud av saker som behöver laddas konstant verkar utökas.

Har kollat på bl.a. Satechi 5-Port USB Charging Station, men läser blandade recensioner så blev tveksam.

Tar därför tacksamt emot tips på vad vi bör invester i för att slippa sladdosor och en massa laddkablar högt som lågt som dessutom tar upp väldigt mycket plats.
 

Maja

Medlem
Jag är riktigt sugen på en sån här som allt-i-ett för laddning av mobil/iPad/MacBook/powerbank.
Webhallen.com
Måste bara åka och kika på en och få lite känsla för att ta med den på resa.

Har inte riktigt det behover av en sådan superpowerbank när jag ska resa. Den var lite över min budget dessutom.


Håller med om Anker. Kan vara värt att köpa via Amazon.de som ofta har bra priser på Anker-produkter och fri frakt till Sverige (om man handlar för minst 39 euro).

Blev en Ankar via Amazon.de och ett nytt skal till min kommande iPhone 11 Pro. :) Tack för tipsen! :)
 

Maja

Medlem
@Idmnt Har ingen laddkabel till någon av mina Appleprylar som går via Usb-c så vet inte riktigt vad jag har för användning av den möjligheten.

Upplys mig gärna om jag har missat något bra här! ;)
 

crown

Medlem
@Idmnt Har ingen laddkabel till någon av mina Appleprylar som går via Usb-c så vet inte riktigt vad jag har för användning av den möjligheten.

Upplys mig gärna om jag har missat något bra här! ;)
Man kan köpa en usb-c till lighting-kabel och då ladda genom en usb pd-port extra snabbt.

Har själv denna kombo:
https://www.amazon.de/Anker-PowerPo...ords=anker+pd&qid=1569787791&s=gateway&sr=8-9

Samt

Apple Lightning auf USB-C Kabel (1m): Amazon.de: Amazon.de

Och är mycket nöjd, laddningen går riktigt snabbt på min iphone x.
 

Jönsson

Medlem
Som ovan. Anker tillverkar de absolut bästa produkterna. Deras Powercore på 20Ah är förövrigt den bästa av de som ligger på gränsen för vad man maximalt får ta ombord på flyget.
 
Last edited:
Toppen