Senaste nytt

Bästa Star Alliance business till Tokyo

Typ av mat spelar ingen roll bara den är bra. Det blir ju natt flygning också så ligg komforten är ju viktig. Har Swish också lådan för fötterna, har du flugit båda förresten? Har inte guld längre men Priority pass men Lounge spelar liten roll för oss.
Ja, har rest med båda. Servicen skulle jag säga är snäppet rappare på ANA. bägge modellerna är ju staggered så att man har fötterna i låda under framförvarande rads breda armstöd. På ANA satt jag på 1K vilken har lite bättre utrymme tycker jag. Minns inte att jag sov direkt dåligt i någon av dessa, men det är ju inte First class.

Okej, inte superstor skillnad verkar det som då. Idag har vi Ana C ut via Bryssel och sen hem i nya suite via london
Hoppas att det kan dyka upp nåt med nya ANA C från FRA eller LHR, är väl bara där 777 går nu men allt kan ju ändras. Kanske också SQ kan öppna snart...
Vet du förresten om det finns planer på uppgradering av ANA C på 787?

Vet du förresten om det finns planer på uppgradering av ANA C på 787?
Vet ej. Men det är ett rejält lyft med nya kabinen på ANA, ni kommer bli nöjda. Lite hård sittdyna/bräda kanske, men det är ju lite japanskt. Be om några extra kuddar så ordnar det sig.

Vet ej. Men det är ett rejält lyft med nya kabinen på ANA, ni kommer bli nöjda. Lite hård sittdyna/bräda kanske, men det är ju lite japanskt. Be om några extra kuddar så ordnar det sig.
Du menar nya på 777? Ja ser fram emot The Suite på hemvägen. Har ju prövat C på 787 inom Asien och var helt ok, inte jätteimponerad men förhoppningsvis lite bättre på long haul.

Toppen