Senaste nytt

Bästa Star Alliance Business till Maldiverna

OM... du kan hitta Award på Lufthansa kör på den. den är 2:a inom *A enligt mig.
Vilka resorter har du haft varit på, det är en underbar övärld och jag är ALLTID nyfiken på andras intryck?
Kuredo för ett antal år sedan men Baros de senaste gångerna. Baros är riktigt trevligt. Grymt husrev som inte alltid är fallet med alla öar. Du?

Kan jag få lite fler som tycker kring bästa business efter SQ? Strunta i flygtiderna nu.

Flög Swiss för ett par veckor sedan, för första gången. Riktigt bra upplevelse. Tycker absolut de slår LH med hästlängder på alla sätt och vis.

Sen är jag personligen ett fan av TG, men ska jag vara objektiv så kan nivån variera en hel del.

Har min första resa med SQ bokad i april, så ska bli spännande att se hur det blir :)

Tack, det var lite den infon jag var ute efter. Var hamnar TG Business i den skaran?
Har inte åkt Thai sedan de slutade med 747 från Arlanda. Enligt kollega så ska man undvika Thai från Skandinavien då det är lite av charterstämning på de planen, A380 från London eller Paris är bra och slår åtminstone Swiss, LH och TK när man sammanväger service och hårdvara, bra lounger i London dessutom, inte bättre än Swiss Senator E i Zürich dock.

Sedan hänger det ju väldigt mycket på om personalen ombord har en bra dag eller inte...

Har inte åkt Thai sedan de slutade med 747 från Arlanda. Enligt kollega så ska man undvika Thai från Skandinavien då det är lite av charterstämning på de planen, A380 från London eller Paris är bra och slår åtminstone Swiss, LH och TK när man sammanväger service och hårdvara, bra lounger i London dessutom, inte bättre än Swiss Senator E i Zürich dock.

Sedan hänger det ju väldigt mycket på om personalen ombord har en bra dag eller inte...
Ah ok ja jag menade Thai från non-scandi flygplats :)
Då har jag noterat att den allmänna uppfattning kring Businessprodukten ombord (mat dryck, stol) rankas så här: (oaktat flygtider, dagsform på personal och markservice) :)

1. SQ
2. TG
3. OS
4. TK
5. LH

Toppen