Hur sjutton blev det så billigt? Två vouchers? Intra-Europa ju..
Abbs Medlem 19 Januari 2020 #11 Sir Lemon skrev: Hur sjutton blev det så billigt? Två vouchers? Klicka för att utvidga... Intra-Europa ju..
Sir Lemon skrev: Hur sjutton blev det så billigt? Två vouchers? Klicka för att utvidga... Intra-Europa ju..
B Budgetresenär Medlem 19 Januari 2020 #12 Tonton skrev: Trådens rubrik är ju "Bästa ration mellan flugna miles och poäng någonsin" - inte 'intjänade poäng'. Både mitt och @simon_says91 exempel är ju exakt ett exempel av det, men åt andra hållet än vad första inlägget var. Klicka för att utvidga... Frågan är om det gynnar någon att exponera dessa routings, ju mer vi diskuterar dem desto större är risken att vi väcker en björn som sover...
Tonton skrev: Trådens rubrik är ju "Bästa ration mellan flugna miles och poäng någonsin" - inte 'intjänade poäng'. Både mitt och @simon_says91 exempel är ju exakt ett exempel av det, men åt andra hållet än vad första inlägget var. Klicka för att utvidga... Frågan är om det gynnar någon att exponera dessa routings, ju mer vi diskuterar dem desto större är risken att vi väcker en björn som sover...
Tonton Medlem 19 Januari 2020 #13 Budgetresenär skrev: Frågan är om det gynnar någon att exponera dessa routings, ju mer vi diskuterar dem desto större är risken att vi väcker en björn som sover... Klicka för att utvidga... Min var ju helt och hållet error från SAS sida - så ingenting som går att boka igen iaf. Bokad T/R till Köpenhamn - Seoul och de drog 30k poäng i F. Ren tur. Men ja, jag håller med dig i sak. Last edited: 19 Januari 2020
Budgetresenär skrev: Frågan är om det gynnar någon att exponera dessa routings, ju mer vi diskuterar dem desto större är risken att vi väcker en björn som sover... Klicka för att utvidga... Min var ju helt och hållet error från SAS sida - så ingenting som går att boka igen iaf. Bokad T/R till Köpenhamn - Seoul och de drog 30k poäng i F. Ren tur. Men ja, jag håller med dig i sak.