Nu överger jag mina Bose och skaffar en Helmfone
Helmfon Noise-Cancelling Helmet | DudeIWantThat.com
Helmfon Noise-Cancelling Helmet | DudeIWantThat.com
Hur har de fungerat?Nu kopte jag haromdagen Sony MDR-ZX770BN da mina gamla trotjanare fran active planet har gatt sonder pa flyget. Far se vad det blir av dessa SOny.
Alltid blåtand, eller en gång fick jag tillsägelse på en lufthansa att det var vorboten och flygvärdinnan sa att det kom direkt från kaptenen.Jag tänkte fylla på med lite frågor ang. dessa lurar.
Kör ni med sladd inkopplad, eller slår ni av den trådlösa anslutningen när ni är uppe i luften? Sägs det inte ofta på planen att alla trådlösa anslutningar ska vara avslagna? Eller resonerar ni som så att JAG kan ha MINA trådlösa på för den har så svag signal, och det finns inga plan som störtat pga. MINA hörlurar?
All Bluetooth accessories (for example wireless keyboard, headphones, etc) may only be used during the flight but must remain switched off for taxi, take-off and landing
Jag noterar att många flygbolag gått över till att säga att enheterna ska vara i Flight mode, inte att all trådlös funktionalitet ska vara av. Således tolkar jag det som att det är ok eftersom BT är tillåtet i flight mode...Kör ni med sladd inkopplad, eller slår ni av den trådlösa anslutningen när ni är uppe i luften? Sägs det inte ofta på planen att alla trådlösa anslutningar ska vara avslagna?
Hur har de fungerat?
Har läst test efter test och det verkar som Sony WH-1000XM2 slår Bose QC35 på fingrarna på nästan allt?!
Edit: Såg dock att Bose hade Google Assistant integration och eftersom jag kör Samsung så kanske det hade varit en fördel.
Hm, typiskt.