LPC123
Medlem
Höll på att göra samma tabbe och är också nyfiken på skillnaderna?Jag var lite snabb när jag beställde och tänkte inte på att dessa var 1an och inte 2an.
Är det stor skillnad? Skulle du behålla eller lämna tillbaka?
Höll på att göra samma tabbe och är också nyfiken på skillnaderna?Jag var lite snabb när jag beställde och tänkte inte på att dessa var 1an och inte 2an.
Enda skillnaden är väl den extra knappen för Google Assistant, samt att man ska kunna styra NC-styrkan med en knapp på lurarna vilket går i mobilappen på de gamla. Inget jag skulle betala extra för.Jag var lite snabb när jag beställde och tänkte inte på att dessa var 1an och inte 2an.
Jag var lite snabb när jag beställde och tänkte inte på att dessa var 1an och inte 2an.
Enda skillnaden är väl den extra knappen för Google Assistant, samt att man ska kunna styra NC-styrkan med en knapp på lurarna vilket går i mobilappen på de gamla. Inget jag skulle betala extra för.
Webhallen säljer Bose 700 Limited ed./Soapstone (och Silver) för 3490kr. Snygg julklapp t.ex.!
Touchen är riktigt bra och mer precis än på Sony's lurar som jag hade tidigare (tycker jag).Beställde Bose 700 på Elgiganten för 3390, får se om touchen känns lika bra som knapparna på QC35II. Tur att Elgiganten tillåter att man testar under öppet köp!![]()
Jag själv gillade knapparna på QC35 mer.Beställde Bose 700 på Elgiganten för 3390, får se om touchen känns lika bra som knapparna på QC35II. Tur att Elgiganten tillåter att man testar under öppet köp!![]()