Senaste nytt

Bästa noise-cancelling hörlurarna?

Har du möjlighet att ta en bild med fodralen bredvid varandra? Just storleken och touch istället för knappar vore spännande att höra mer om. :)
Lurarna har vanliga knappar, men också en touch-yta där man kan svepa åt olika håll och med olika rörelser för att ändra volym, byta låt, svara i telefon etc. Otroligt smidigt och bekvämt när man väl fått in det i muskelminnet.

Under veckan som varit så har jag flugit 8 (?) sträckor med Bose NC 700. Upptäckte att på max noise cancelling så blir det lätt ett basbrum, men med nivå 9 eller 8 så blir det riktigt bra.

Hittade ett test på de nya Bose lurarna, verkar vara fina lurar.
tyvärr så har jag inte plats för fullstora lurar i väskan så jag använder oftast mina QC20 när jag reser.
Bose NC Headphones 700: Brusreducerande hörlurar får högt betyg - M3

by the way, de nya Peltor XPI verkar inte heller så toktigt fast med ett annat användningsområde... Blir nog ett par sådana.

Peltor WS Alert XPI Hörselskydd med Bluetooth och mobilapplikation, hjässbygel - Proffsmagasinet.se

Efter man provat trådlöst så är det svårt att gå tillbaka till trådat. Men håller med om att större lurar kan vara bökiga.

Bose släpper nya mindre true Wireless lurar nästa år, Bose Noise Cancelling Earbuds 700. Får hoppas dessa blir grymma!

Webhallen kör Bose NC 700 för 3765kr för medlemmar. Kostar annars vanligtvis ca 4400.

fb6488346be70064896d943fd33553cd.jpg

Jag gillar verkligen den Sennheiser Momentum II som jag nu haft sedan i Augusti.
Inte rest sådär fruktansvärt mycket men tycker ljudet är riktigt bra, de är snygga och finish/kvalitet är på topp.
Nu börjar jobbresandet (som är mer beroende av NC) och ser fram mot att hårdtesta dem i vinter =)

RIKTIGT snyggt case!

Kan inte se att tråden endast handlar om over-ear så gör ett försök att fråga om någon har erfarenhet av in-ear NC lurar?

Sennheiser Momentum, Jaybird, Urbanista, Jabra Elite etc... Priser mellan 800kr och 5000kr.

Jabra Elite 75t släpps snart, de ser riktigt fina ut. Dock inte true NC, men kanske ett alternativ om man inte alltid vill ha over-ear lurar?

Toppen