Senaste nytt

Bästa lounge i Bangkok

När jag har en sen avgång med Thai så brukar jag checka in runt 6-7 på kvällen och startar då med 3 rätters hos Singapore, fortsätter sedan till EVA för en dusch och lite rapporter och mail, glass mm medan jag avrundar hos Thai i baren vid A/B gaterna. Thai avgår oftast från A/B/C och det blir lite vandring men jag tycker det är lite kul :D Oftast besöker jag inte TK loungen.

Blev Emirates i lördags på väg till Hong Kong :D
 

stopover

Medlem
Kollade på en flight review på YT och där besökte de Thais Royal Orchid Prestige Lounge at Concourse D (dvs denna https://www.thaiairways.com/en_PH/experience_my_thai/on_ground/royal_orchid_lounge.page) – och fick Champagne (specifikt Champagne, inte "vanligt" mousserande)
Besökte denna lounge förra veckan – den är nice och framför allt tillräckligt stor med tanke på alla 20st thai-flyg som avgår samtidigt mot europeiska destinationer runt midnatt. Fina duschar, god mat och bra utbud av diverse drycker, inkl champagne, precis som du säger.
 

Hafermann

Medlem

pep

Medlem
Cathay var min favorit, men ved ikke om den eksisterer fortfarende i BKK? CX har jo haft enorme problemer under og efter Corona kinesernes indtog i HKG...
 
Toppen