Senaste nytt

Bästa kreditkortet för utlandssvensk i Storbritannien

Molle

Medlem
Man får en Membership Reward Point för varje pund man spenderar på kortet. Så 100 pund spend blir 100 poäng. Överföring kan man göra till Eurobonus 1 till 1, dvs man får en Eurobonus poäng för varje Rewards poäng. Värt att veta är att man kan för över till 15 olika flyg- och hotellprogram vilket kan vara praktiskt ibland. Villkoren/växelkursen varierar lite mellan de olika programmen.

Tack för svar! Det låter ju helt klart värt! Var det något problem att behåla ditt svenska kort när de fick veta att du flyttat? Jag tänkte försöka ha båda...
 

johannesa

Medlem
Tack för svar! Det låter ju helt klart värt! Var det något problem att behåla ditt svenska kort när de fick veta att du flyttat? Jag tänkte försöka ha båda...
Nä, inga problem. Jag har fortfarande båda men funderar på att avsluta mitt svenska då jag knappt använder det längre.
 

staff

Medlem
Finns det inga kort som get battre an 1 mile / pund i Storbritannien? Det ar ju sinnessjukt dalig intjaning i jamforelse med andra lander som USA eller Australien. Jag tjanar i snitt 2-3 miles per spenderad SGD (ca. 0.5 GBP) har i Singapore sa lange ratt kort anvands till ratt typ av inkopskategori.
 
Toppen