För Gold Card-huvudkortsinnehavaren ingår fyra kostnadsfria besök per medlemsår i Priority Pass™ Standard-medlemskapet. Medlemsåret inleds från det datum då Priority Pass™ har godkänt din ansökan.Hej alla
jag undrade ifall någon kunde svara på en fråga angående PP som medföljer Amex Gold,
det står att man får 4 gratis besök/år, innebär det kalenderår eller "kort-året"?
Jag har tagit kontakt med Amex men dem kunde inte heller svara på det med säkerhet.
Något att tänka på är att bara för man har PP kommer man inte alltid in. Mina två senaste försök till Loungebesök med PP har de sagt att det är fullt för PP-kortsinnehavarare i Loungen.
Något att tänka på är att bara för man har PP kommer man inte alltid in. Mina två senaste försök till Loungebesök med PP har de sagt att det är fullt för PP-kortsinnehavarare i Loungen.
För Gold Card-huvudkortsinnehavaren ingår fyra kostnadsfria besök per medlemsår i Priority Pass™ Standard-medlemskapet. Medlemsåret inleds från det datum då Priority Pass™ har godkänt din ansökan.
Något nytt här? Eller bör jag satsa på Handelsbanken?
Haha, de har jag blivit tillsagd också en gång. Men visade sedan att jag hade business class biljett och fick stiga in![]()