Senaste nytt

Bästa hotellsäng?

Själv köpte jag en svindyr Tempur-säng, men har tyvärr insett att jag sover bättre på ett trägolv :p

Riktigt hårda sängar somnar jag alltid omgående på, men tyvärr vaknar jag inte alltid i bra skick...

Hiltons sängar har alltid varit till belåtenhet, så får nog säga dessa. Ju bredare säng desto bättre gäller också :)

Själv köpte jag en svindyr Tempur-säng, men har tyvärr insett att jag sover bättre på ett trägolv :p
Jag har problem med min nacke så använder alltid tempurkudde, men kan inte alls med säng/madrass eftersom jag behöver hårt underlag. Köpte nyligen en ganska billig modell från trademaxx med resårbotten, och bäddmadrass i latex som är ganska hård.

Vad gäller hotellsängar sov jag på hårda små sängar på Radisson Lietuva som inte var bra alls för två veckor sedan.

En bra hotellsäng jag minns är på Amberley Castle i West Sussex.

50cm granris och ett 12mm liggunderlag är min bästa säng. Skämt å sido , Raddison Blu Dubai Deira Creek har en säng som jag slocknar i inom 2min. Har frågat vilket märke och fått flera olika svar. Nästa gång kommer jag vända på sängen och leta ledtrådar.
//Micke

Hilton sängar rent generellt men absolut fluffigast och skönast är nog W Barcelonas sängar. Som att sova på moln, lakanen är helt fnatstiskt sköna.

Det står och väger mellan Sheraton Macao eller Grand Forward Taipei. De två hotellen är hittills mina mest komfortabla hotellsängsupplevelser.

Toppen