Senaste nytt

Bästa hotellet i Helsingfors för en bonusvistelse?

FF#1

Medlem
Nu är planerna ändrade ytterligare, det blir jag och min far som åker. Har svårt att bestämma mig men det lutar åt att testa Plaza.
Dessutom är det inte 100 % viktigt att det kan bokas med poäng då det blir en tjänsteresa tills största del med medföljaden förälder.
Attans... BC syndrome, att det ska vara så svårt att bestämma sig.
 

Agö

Medlem
Bästa Hotell, outstanding i HEL är Hotel Haven. ligger nere vid saluhallen och har ox en av HEL bästa retauranger. Lev och Njut. Jag har varit många gånger i HEL.
 

FF#1

Medlem
Dax att dra till "HEL" igen... gräver väl upp den här gamla godingen till tråd som har tjänat väl så här långt....

Frågan lyder:. Vilket hotell centralt har en bra Lounge med vettig Happy Hour?
Ska ut med en affärsbekant och smida planer, till saken hör att han trots mycket resande är helt ovetande om lounger på hotell, guldkort och sånt. Han har lyckat skrapa ihop status på Scandic men det är nog på mer otur att tvingas resa massa gånger dit det är det enda vettiga hotellet.

Tänkte boka ett rum med loungetillgång på nått snitsigt hotel, sätta han som gäst nr 2 ( tror inte han sover där... men man vet ju inte, kanske frugan hans inte släpper in han efter våran middag och barr-runda? ;)) Sen så gå och ta en drink och nån aptitretare innan vi beger oss ut på restaurang.

Några aktuella tips över hotel som har lounge med bra dricka så man kan ta sig en stänkare innan man gör stan?

har nog inte bott där på hotell sen jag var där med far på Plaza 2014 så jag tar gärna emot inspiration
 
Toppen