Senaste nytt

Bästa GO-platserna i SAS nya A330-kabin?

Ingen som gillar att sitta på rad 40?

Är rad 40 i GO bättre än mittsäte i plus?
Jag skulle ta Plus 11 gånger av 10, även jämfört med rad 30. Mina 192 cm ryms galant i Plus, och det är bredare säten och större skärm.

Rad 40 innebär risk för infants, med eventuellt tillhörande äldre syskon.

Jag skulle ta Plus 11 gånger av 10, även jämfört med rad 30. Mina 192 cm ryms galant i Plus, och det är bredare säten och större skärm.

Rad 40 innebär risk för infants, med eventuellt tillhörande äldre syskon.

Ja den är ju riktigt tråkig!
Då är ju absolut plus mer värt alla gånger.

Skulle tagit plus-platsen trots allt, nu är jag en dm kortare än dig, men du kommer inte ha några problem med benutrymmet och att kunna luta stolen mer, större armstöden och bredare säte värdesätter jag personligen mer än att kunna lägga upp benen på resväskan.

Jag blev åthutad idag om att det minsann inte är tillåtet att ha väskan på golvet på rad 40 trots att jag gjort så själv innan och sett andra göra det. Vad är det som gäller egentligen?

Jag blev åthutad idag om att det minsann inte är tillåtet att ha väskan på golvet på rad 40 trots att jag gjort så själv innan och sett andra göra det. Vad är det som gäller egentligen?

Där får man inte ha någon väska på golvet just pga nödutgången.
Man ska väl också uppfylla vissa krav för att få sitta där. Om det nu kollas upp ...

40 är väl nödutgång, eller är det 41? Du får ursäkta, jag befinner mig sällan söder om skynket så lite rostig vilken rad som är exit :D
40 på A340
41 på A330

Det är nödutgångsraderna i go. Mitten längst fram vid nödutgång är där infants placeras.

Ingen som gillar att sitta på rad 40?

Är rad 40 i GO bättre än mittsäte i plus?
Jag väljer helst rad 30, därefter 40/41 (fönsterraderna).
För mig personligen är dessa platser bättre än plus då jag värderar det "obegränsade" benutrymmet väldigt högt.

Jag är inte förtjust i rad 40/41 (nödutgång) Har upplevt att det dragit kallt från dörren. Hellre då rad 30.

Toppen