bnr
Medlem
Finns några A340 med nya kabinen nu också, så det är fler destinationer än så som SAS kör nya kabinen på.Hade faktiskt missat att Sas börjat köra sina nya Cklass till Tokyo..trodde de bara gick New York, Hong Kong och Los Angeles?
Finns några A340 med nya kabinen nu också, så det är fler destinationer än så som SAS kör nya kabinen på.Hade faktiskt missat att Sas börjat köra sina nya Cklass till Tokyo..trodde de bara gick New York, Hong Kong och Los Angeles?
Är det i så fall prisskillnad på Lufthansa och ANA, eller följer de varandras priser?Frågan är däremot vilket *A bolag som är bäst att ta dit på reward.
Frågan lyder ju vilket bolag som är bäst dit på reward. Reward i min värld är samma sak som award för Star Alliance. Vet att några andra bolag kallar det reward men de i Star Alliance brukar använda termen award.Nu kommer en massa tips om att resa dit på bonusbiljetter, men handlar inte frågan om köpta biljetter @Christian Sternudd?
Är det i så fall prisskillnad på Lufthansa och ANA, eller följer de varandras priser?
Han skrev själv så här, så jag antar att det är bonusbiljetter som det syftas på.Nu kommer en massa tips om att resa dit på bonusbiljetter, men handlar inte frågan om köpta biljetter @Christian Sternudd?
Är det i så fall prisskillnad på Lufthansa och ANA, eller följer de varandras priser?
Jag har alltid tolkat reward som motsatsen till award.Frågan lyder ju vilket bolag som är bäst dit på reward. Reward i min värld är samma sak som award för Star Alliance. Vet att några andra bolag kallar det reward men de i Star Alliance brukar använda termen award.
Aha! Klarhet!Han skrev själv så här, så jag antar att det är bonusbiljetter som det syftas på.
"Jag har poängen på EuroBonus, sorry. Men har mer än tillräckligt för 2 pers F klass inom *A"
Nu är det off topic men reward och award är liknande ord i bonusprogrammets termer.Jag har alltid tolkat reward som motsatsen till award.
Revenue är väl motsatsen till reward / award?Jag har alltid tolkat reward som motsatsen till award.
Aha! Klarhet!