Det var länge sedan jag såg så många negativa omdömen om ett företag. Hur kan de fortfarande överleva?Här kan man läsa andras omdöme: Car Rental - Locauto - Milan Forum - TripAdvisor
EDIT: Rör endast Locauto Milano.
klagar du?Det var länge sedan jag såg så många negativa omdömen om ett företag. Hur kan de fortfarande överleva?
Njae att ta extra allt är onödigt det är mycket skräp de trycker på då, dock är det bra att fotografera bilen runt om och kolla befintliga skador ordentligt. Jag har mest hyrt av Avis i Italien och aldrig haft några speciella problem, annat än med trafiken då, när de blir irriterade över att man stannar för rött ljus till exempelTyckte det var bra info, nu vet jag i alla fall var jag inte ska hyra bilKlagar gör som bekant bara svaga så det kan man ju inte göra. Att insinuera att jag är nykterist är verkligen fruktansvärt förolämpande. Funderar på att anmäla ditt inlägg. Kanske efter nästa glas vin;-)
När jag kört bil i Italien har jag alltid åkt via Muenchen och där hyrt bil via Avis. Jag har dock alltid varit mer eller mindre livrädd och tagit all försäkring som går att få eftersom italienarna inte är pålitliga när det gäller trafik och bilar. Oavsett bolag ska @Sofia förslagsvis ta extra allt som försäkring.
Ett bra tips är att använda Santaders gratis kort som ger 2000€ självrisk eliminering så man slipper den där extra försäkringen eller den dyra hyrbilfirmans självriskeliminering.