Ja, när man flugit LH A380 kan man inte tänka sig att åka SAS A340. De tar ju betalt för allt man dricker (förutom vatten) mellan måltiderna och de tar ju också betalt för choklad och salta pinnar. LH:s lilla buffé i galley med gratis dryck (t.om. alkohol), choklad och salta pinnar förhöjer känslan att man får mer för pengarna. All-inclusive i alla klasser är nice-Nästa gång blir det SAS för barnen då alla 3 har poäng så de kan uppgradera till C alt. Y men sen har dom redan upplyst mig om att det inte är aktuellt med SAS någon fler gång, de tyckte BA var ok men vill helst bara åka 380 med Lufthansa hädanefter. "Snålsas ville ju ha betalt för dricka och inte gick det att se filmerna som man ville heller"![]()
Ja, när man flugit LH A380 kan man inte tänka sig att åka SAS A340. De tar ju betalt för allt man dricker (förutom vatten) mellan måltiderna och de tar ju också betalt för choklad och salta pinnar. LH:s lilla buffé i galley med gratis dryck (t.om. alkohol), choklad och salta pinnar förhöjer känslan att man får mer för pengarna. All-inclusive i alla klasser är nice-
En stor fördel för oss nordbor är de direktflygningar som går med SAS, är nog största anledningen till att jag ofta väljer SAS när jag skall flyga längre sträckor. Jag värderar 3-4 timmars kortare restid per riktning ganska högt.