Senaste nytt

Bästa business class till Johannesburg i maj?

gusten

Medlem
Du kan flyga med MAS (Malaysian) i 380 från både London och Paris till KUL. Vet inte
hur bra de är nuförtiden men det är i.a.f. ett alternativ.

Tack för det. Skall hålla det i åtanke. @A380*G, jag noterade också stoppet i BKK med LH. Lite småsegt..
 

Kricka

Medlem
Ja, framförallt att man måste gå igenom Security i BKK, vilket känns lite trist.
Annars är det en helt OK flygning.
 

A380*G

Medlem
Kricka, nej man behöver inte gå genom security i BKK. Man går bara transfer desks vid rulltrappan och åker upp en våning till loungerna. Sedan är man airside igen. Det var länge sedan BKK tog bort security check vid varje pir.
 

Kricka

Medlem
Kricka, nej man behöver inte gå genom security i BKK. Man går bara transfer desks vid rulltrappan och åker upp en våning till loungerna. Sedan är man airside igen. Det var länge sedan BKK tog bort security check vid varje pir.

Märkligt, jag flög med LH till KUL i april och vi skickades ut på rullbanden bort till rulltrappan vid transfers.
Ovanför rulltrappan hamnar man direkt in i Security. Antingen måste vi ha gått helt galet eller så blev vi
avsläppta påfel ställe ?
 

A380*G

Medlem
Märkligt, jag flög med LH till KUL i april och vi skickades ut på rullbanden bort till rulltrappan vid transfers.
Ovanför rulltrappan hamnar man direkt in i Security. Antingen måste vi ha gått helt galet eller så blev vi
avsläppta påfel ställe ?

Sorry, my bad. Glömde securityn där upp! :)
 
Toppen