jumbooze
Medlem
Detta stämmer det har jag gjort, vad är några extra timmar i loungen jmf. med mer poängMen om du väljer SAS flighter mellan ARN-ZRH som Swiss code share är väl dessa 3 000 EB + 25% för guld om jag har uppfattat rätt.
Detta stämmer det har jag gjort, vad är några extra timmar i loungen jmf. med mer poängMen om du väljer SAS flighter mellan ARN-ZRH som Swiss code share är väl dessa 3 000 EB + 25% för guld om jag har uppfattat rätt.
Försök att boka så lite UA flygningar så möjligt, då UA Z klass ger endast 100% poäng till SAS EuroBonus.
Vi gör enkelt för dig, Christian. Flyg endast med SWISS.Hur utläser ni det på SAS hemsida? Jag tycker jag försöker läsa all info om intjäning från de olika bolagen men hittar ingen vettig info. Allt jag förstår är t e x att Z på UA ska ge minst 1200 poäng!? Samma sak står det ju både för Swiss och LH? Hur fattar man skillnaden?
/Christian
Bästa rådet för bästa stolen, skön och enligt mig bästa sättet att resa om man jmf med UA/LHVi gör enkelt för dig, Christian. Flyg endast med SWISS.