henrik l
Medlem
Här kan du också hitta lite spridda bilder från The Wing: http://www.businessclass.se/forum/r...-fran-ett-mileage-run-med-cathay-pacific.html
Skillnaden i hårdvara mellan CX F och C kan variera en del beroende på vilken C-kabin du får.
Det är mycket som inte går att boka på ba.com, ring och insistera på att de inte ska ta ut någon avgift eftersom att det inte går att boka online
Älskar CX och sist flög jag CMB-BKK-HKG i C i deras nya lokala businessprodukt på deras 777. Visserligen är det inte lie flat men trevliga stolar. Bra mat men det som verkligen imponerade var servicen. Helt outstanding! Får flera F produkter att blekna. Gillar The Cabin i HKG.
På BA:s hemsida står det bara att flighten utförs av planen 777-300 och A330. Det kan ju innebära allt från nya businesskabinen till gamla lokala businessprodukten vad jag förstår, i och med att det finns så många varianter av planen. Det känns som att rutten Tokyo-Hong Kong borde vara prioriterad, någon som vet om de har nya business på den?t!
Serveras den japanska måltiden endast från Haneda, eller finns den även tillgänglig ex-HKG?
Om du väntar biljettering tills 2015-FEB-01 blir bränsletillägget på JAL flygningar billigare.JAL 787 mellan China, Taiwan, Bangkok, Vietnam, Indonesien, Sydkorea och Japan
http://airlineroute.net/2015/01/21/jl-s15intl/
Finns en del bra deal, i alla fall jämfört med kontantpriserna.
t.ex. Shanghai-Tokyo i Business 15000 Avios + 643 SEK
http://www.jal.co.jp/jal_panorama/787_kinai/