Senaste nytt

Bästa 40-års sol & badresan i Business med 2-4-1 i nov?

Jag har börjat tänka i andra banor, har kvar min bokning till Seychellerna so far.
Dock så går tankarna och göra en kovändning och ändra till Florida, detta gör att jag behöver nya tips.

Tips på hotell och saker att se och göra som skulle kunna en 40 års dag rolig om man är där (säker på att många varit där och har tips som då mottages tacksamt).

Det sura är bara att SAS inte hade några platser i business dit, det fanns ett enda datum men det är två veckor efter födelsedagen så det är inte ett alternativ, inte heller att åka dit i ekonomiklass.

Skall kolla med Tallin igen och se om man kan få en resa inom SAS fast från närliggande flygplats som OSL/CPH eller liknande.

F
Gör din egen research istället. Det är enklare. Men du är sjukt sent ute nu, så det troliga är att det blir svårt att hitta vettiga platser.

Givetvis och ja - tiden är knapp men lite flyt skall det nog gå bra.

Är mer intresserad av tipsen är faktiska resan för den enda chansen där är ju via bokningen och inte här inne.

Är mer intresserad av tipsen är faktiska resan för den enda chansen där är ju via bokningen och inte här inne.
Jag tror du försöker säga att du har bättre chans att hitta något via Tallinn än om du söker själv. Det är inte andras erfarenhet iallafall. Om du söker själv har du mycket större möjlighet att hitta någon rutt som tar dig dit du vill än om du bara ringer in och ber Tallinn leta.

Seychellerna är annars väldigt trevligt ställe! I synnerhet om du tar dig bort från klustret med alla turisthotellen och hittar något lite längre söderut på huvudön.

Jag har börjat tänka i andra banor, har kvar min bokning till Seychellerna so far.
Dock så går tankarna och göra en kovändning och ändra till Florida, detta gör att jag behöver nya tips.

Tips på hotell och saker att se och göra som skulle kunna en 40 års dag rolig om man är där (säker på att många varit där och har tips som då mottages tacksamt).

Det sura är bara att SAS inte hade några platser i business dit, det fanns ett enda datum men det är två veckor efter födelsedagen så det är inte ett alternativ, inte heller att åka dit i ekonomiklass.

Skall kolla med Tallin igen och se om man kan få en resa inom SAS fast från närliggande flygplats som OSL/CPH eller liknande.
Skjutbana i Florida är alltid roligt, sen finns det väl trevliga strip-ställen där också. Båda dessa sakerna kan göra ett 40-års firande väldigt roligt. För mer specifika tips kan det ju vara bra om du listar vad ni är intresserade av...

Varför inte försöka hitta platser till Hawaii som är betydligt trevligare än Florida. Nu verkar det ju som man kan åka både baklänges och framlänges till USA via Asien så chansen till platser borde ökat. I nödfall får du väl acceptera turisklass mellan fastlandet och Hawaii.

Toppen