Du menar inte ARN-IST-SGN?Åkte 3 pers med Turkish över höstlovet senast flög ARN-AMS-SGN funkade bra. Det var planerat flygplatsbyte i Istanbul under tiden vi var där ganska skönt att det inte blev av var lite orolig för det.
Kan rekommendera Salinda Resort vi var mycket nöjda där.
Prova att flyga till Hanoi istället och bo i de franska kvarteren! Fin stad och betylidgt lugnare än Ho chi min. Från Hanoi har du cirka 50 min till phu quoc med vietnam arlines.
Hittade följande rutt med bra mellanlanding.
Dock ekonomi sista routen mellan Istandbul och arlanda. Finns tillgänglighet i business hela vägen men då blir det Air china på hemresan..
Visa bifogad bild 83276
Det går att flyga direkt BKK-PQC också. Kostar lite mer men bör kunna korta ner resan (om det nu är intressantDenna rutt ned verkar ju gå vägen:
Visa bifogad bild 83268
Tack MartinHDet är ingen pytteliten ö, så "paradiskänslan" är ju inte riktigt där. Men stränderna är perfekta, badet jättefint. Det byggs en del, men bor man i mitten av Long Beach så är det redan fullsmockat, så inte mycket byggen där. Jag har bott på Arcadia, Tropicana och Hiep Thanh som ligger "i mitten", hur bra som helst. Sen har jag bott på Paris, på södra änden av Long Beach. Längre söderut än där byggs det mycket nytt. Stranden söder om udden vid Free Beach är lite sämre än norr.
Sen har du Radisson som ligger på en helt annan del av ön. Superfräscht, om möjligt bättre strand än Long Beach, men helt isolerat, finns inget i närheten.
Ja, dessa är mina sparade platser...
Winstons har craft beer, vilket inte är så lätt att få tag på i denna del av världen annars.
Visa bifogad bild 83312