AABack2ARN
Medlem
Nej, och även med sömn i kroppen om man flugit business är ju kroppen lite opålitlig. Dessutom blir det MÖRKT snabbt där ute i öknen. Och vem vet, eventuellt har man imundigat ett glas eller två under resan 
Njae, nu har du vänt lite på det. 16 i Vegas så är klockan 23 i Sverige. Men man är oavsett brutalt trött och bör inte köra bil enligt mig.Ja man ska verkligen inte underskatta hur brutalt trött man kan vara vid landningstiden där. Kl 16 Las Vegas-tid är ju 7 på morgonen svensk tid och då har man varit igång i över ett dygn generellt.
Eh ja självklart!Njae, nu har du vänt lite på det. 16 i Vegas så är klockan 23 i Sverige. Men man är oavsett brutalt trött och bör inte köra bil enligt mig.
Något OT men jag är tacksamt att jag har kunnat checka av Las Vegas boxen sedan länge då stan har blivit hiskeligt dyr. Ställen som Wynn och Bellagio tar nu ut $70 i resort fee utöver standard rum på $250 (+skatt på båda). Bufférna som länge varit en loss leader har nu i mycket försvunnit (bla min favorit på Aria) och de som är kvar kostar runt $100.
Den i min åsikt häftigaste aktiviteten man kan göra i LV, att åka helikopter genom Grand Canyon börjar nu på en kostnad av $600p.p
Jag har amerikanska bekanta som snackar om hur dom besökt LV i 15 år men nu istället upplever att det är billigare att åka till Europa.
Nja det är väl inte 6hrs skillnad från Sverige till Vegas vaNjae, nu har du vänt lite på det. 16 i Vegas så är klockan 23 i Sverige. Men man är oavsett brutalt trött och bör inte köra bil enligt mig.
Haha, så kan de gå, men det är 9h skillnad, inte 10h så klockan borde vara 01Nja det är väl inte 6hrs skillnad från Sverige till Vegas vakl.16 i Vegas är väl kl.02 dagen efter i Sverige
haha det går fort i hockeyHaha, så kan de gå, men det är 9h skillnad, inte 10h så klockan borde vara 01![]()
Finns ju inget bättre ända när båda har fel, då får man ju någon att dricka öl med i skamvrån, och nu fick 3 av oss ölHaha ja, jag noterade det men tänkte att jag hade ju ändå haft fel från början så ska inte poängtera det när jag blir rättad![]()