Senaste nytt

Awardresa med Cityjet

chazzie

Medlem
Jag är starkt inne på att boka någon rolig resa under sommarsemestern i år, har hittat några alternativ men på sträckan Umeå-Arlanda där vissa/alla flighter under dagen flygs av Cityjet så återfinns endast de skumma "poäng på pengaflighter"-priserna. Är det en bugg eller går det inte att boka awardben på Cityjet?

Cityjet-EB.jpg
 

pswe

Medlem
Jag är starkt inne på att boka någon rolig resa under sommarsemestern i år, har hittat några alternativ men på sträckan Umeå-Arlanda där vissa/alla flighter under dagen flygs av Cityjet så återfinns endast de skumma "poäng på pengaflighter"-priserna. Är det en bugg eller går det inte att boka awardben på Cityjet?

Visa bifogad bild 125768
Cityjet ska fungera precis som vanlig SAS ur det perspektivet. Något annat som strulat, alternativt är poängbiljetterna slut eller inte släppta.
 

ante_77

Medlem
Jag är starkt inne på att boka någon rolig resa under sommarsemestern i år, har hittat några alternativ men på sträckan Umeå-Arlanda där vissa/alla flighter under dagen flygs av Cityjet så återfinns endast de skumma "poäng på pengaflighter"-priserna. Är det en bugg eller går det inte att boka awardben på Cityjet?

Visa bifogad bild 125768

I mitten av april verkar det knepigt med ARN-UME för poäng.
 
Toppen