K
kristofergustafsson
Guest
ANA Toolchazzie skrev:Jag kollade bakåt i tråden, och kanske är lite slö efter fusk med sömnen som nästan ensam på jobbet, men vilket gratisverkyg pratar vi om?Klicka för att utvidga...
ANA Toolchazzie skrev:Jag kollade bakåt i tråden, och kanske är lite slö efter fusk med sömnen som nästan ensam på jobbet, men vilket gratisverkyg pratar vi om?Klicka för att utvidga...
kristofergustafsson skrev:ANA ToolKlicka för att utvidga...
Senator skrev:Precis.. Lufthansa har en nattflygning till EZE, men den borde nog inte kvalificera som "Red-eye"14 timmar finns det massor av tid att sova..Klicka för att utvidga...
chazzie skrev:Facepalm, så klart =}I förvirringen såg jag ett obskyrt Windowsbaserat program i något slags terminalläge =}Klicka för att utvidga...
agehall skrev:Jag var rätt rödögd när jag landade i EZE...Klicka för att utvidga...
agehall skrev:Ohh, det skulle jag vilja ha!Klicka för att utvidga...
Senator skrev:sömnbrist?eller annat?Klicka för att utvidga...
Ja, de bytte ganska tidigt. EZE var kanske den första destinationen som fick nya planet permanent.varva77 skrev:Ser ut att vara 747-8 normalt.Klicka för att utvidga...
Beror på, ska inte vara några större problem om du är flexibelBåtens skrev:Hej!Är det någon som vet om det fortfarande är bra tillgänglig på denna linje för First-biljetter?Tack på förhand!Klicka för att utvidga...