Senaste nytt

Awardfares tillgänglighet Air Canada

freber

Medlem
Hej,

Kikar på Awardfares och har hittat en resa CPH-BRU-YYZ-CUN den 26 oktober. Air Canada visar tillgänglighet, 4 säten in business.

Dyker inte upp på SAS, känns som det enda som är säkert är om det i Awardfares dyker upp i SAS tillgänglighets-sökning.

Vad har ni för erfarenheter? Går det att boka om jag ringer? Ska jag i så fall ringa engelska eller svenska eller spelar det någon roll? Har försökt svenska linjen innan och så säger de att de bara kan se det som jag kan se online på SAS.se.

Vänliga hälsningar,

Sent from my iPhone using Tapatalk

Hej,

Kikar på Awardfares och har hittat en resa CPH-BRU-YYZ-CUN den 26 oktober. Air Canada visar tillgänglighet, 4 säten in business.

Dyker inte upp på SAS, känns som det enda som är säkert är om det i Awardfares dyker upp i SAS tillgänglighets-sökning.

Vad har ni för erfarenheter? Går det att boka om jag ringer? Ska jag i så fall ringa engelska eller svenska eller spelar det någon roll? Har försökt svenska linjen innan och så säger de att de bara kan se det som jag kan se online på SAS.se.

Vänliga hälsningar,

Ja, det är därför jag endast söker med filtret SAS Eurobonus i Awardfares.

Vad är det för fördel att söka i awardfares kontra att använda sig av enbart sas hemsida i kombination med awardhacks?

Det skulle väl vara att man kan lägga bevakningar på StarAlliance-resor samt söka kombinationer av flera-till-flera.

Samt lite mer fler filter.

Jag använder i stort sätt alltid awardhacks i första hand och sedan Awardfares för att förfina sökningen och hämta mer info.

• Gilla
Reactions: Gus
Hej,

Vänliga hälsningar,

Jag har funderat på samma bana, och ringt till sas för att fråga om de kan boka det som air Canada gör tillgängligt i awardresor. Svaret var nej, det är inget som de kan boka.

Finns det någon tråd på businessclass där man kan fritt diskutera awardfares.com? Finns två betaltjänster på awardfares.com, är folket på BS användare av detta - om ja, varför? Bara för att ha rutter under bevakning?

Toppen