Vattenspindelmannen
Medlem
Hej
Jag ringde in och ändrade en befintligt en star alliance-awardresa för lite drygt två dagar sen. Då fick jag besked att det skulle biljetteras samma dag. Det hände varken den dagen, dagen efter eller två dagar efter, trots jag flera gånger ringt och frågat om det finns något sätt att snabba upp processen (vilket inte fanns). SAS kundtjänst menade att de hade tekniska problem men det skulle biljetteras inom max två dagar. Det lovades också att platserna inte skulle försvinna. Givetvis har platserna nu försvunnit och det står att flighten är inställd/avbokad. Kundtjänst säger nu att platserna försvunnit och de kan inget göra.
Vad bör jag göra och vad kan jag göra nu? Några tips?
Jag ringde in och ändrade en befintligt en star alliance-awardresa för lite drygt två dagar sen. Då fick jag besked att det skulle biljetteras samma dag. Det hände varken den dagen, dagen efter eller två dagar efter, trots jag flera gånger ringt och frågat om det finns något sätt att snabba upp processen (vilket inte fanns). SAS kundtjänst menade att de hade tekniska problem men det skulle biljetteras inom max två dagar. Det lovades också att platserna inte skulle försvinna. Givetvis har platserna nu försvunnit och det står att flighten är inställd/avbokad. Kundtjänst säger nu att platserna försvunnit och de kan inget göra.
Vad bör jag göra och vad kan jag göra nu? Några tips?