Senaste nytt

Award med Star Alliance efter 1 september, hur ska vi tänka?

Stort tack för kloka inspel och extra tack till JacobGBG för den otroliga sammanställningen! Ska försöka hitta en reservplan utifrån att det blir inställt mer än två veckor före avresa (då hinner vi boka av hotellen) och ha utrymme på kreditkortet för att lösa oförutsedda händelser. Därutöver får vi be till högre makter att inget händer med flygen när det är mindre än två veckor kvar för då blir det dyyyyrt om vi inte kan hitta alternativa resvägar till SEZ. Ändå lovande att Etihad och Kenya flyger dit tänker jag.
Titta på hotell som har bättre avbokings regler ev betala mera för rum med bättre regler. Det är surt men det är ju ett extrem fall just denna höst. Jag har gjort det för årets höst resa, med avbokning 24 innan

Titta på hotell som har bättre avbokings regler ev betala mera för rum med bättre regler. Det är surt men det är ju ett extrem fall just denna höst. Jag har gjort det för årets höst resa, med avbokning 24 innan
Fick så bra priser (för att vara Seychellerna) för dessa hotell så vi får nog ta risken tyvärr. Men ska se om det går att justera på något sätt. Vi flyger den 18/10 och måste avboka det dyraste hotellet senast den 11/10 så förhoppningsvis hinner eventuella ändringar göras tidigare än så, alternativt lösas om det blir senare :rolleyes:

Toppen