Senaste nytt

Avis kampanj 5000 poäng till Eurobonus. Boka 1 November - 31 december 2018

Nu får jag hitta ett nytt hem till mina 43 Avishyror...

Observera att den här kampanjen, likt de senaste, endast gäller för max 3 hyror.

Jag hittade ett antal tillfällen då man fick en bil för under 700 kr i Stockholm. Det är ändå inte direkt dålig intjäning, i alla fall om man har någon som helst nytta av bilen under tiden.

Jag tror att obegränsade 10 000-poängs-hyror för 600 kr var en engångsföreteelse som vi inte ska vänta oss återkommer, det var helt enkelt för bra för att vara sant...

Ok tack !.. Himla många kampanjer & finstilt... Kommer att bli utmanande uppgift att följa upp att korrekt poäng kommer till EB kontot...:eek:

Om de testar gränserna så får vi nog ingen mer 10k-kampanj nej, inte med låga krav som kategori C eller 3 dygn i alla fall. Tyvärr verkar för många ha nappat på 6500-kampanjen. Jag gjorde det inte för att jag helt enkelt inte behövde fler bilar..
Men från obegränsat antal 10k-hyror är vi nu nere på max 15k totalt under hela kampanjen, så det börjar kännas som om festen håller på att ta slut.

Kan jag hyra bil 2 dagar men boka 3 och lämna 1 dag tidigare och få kampanjpoäng? Är samma pris när jag kollar men ska bara ha bilen i 2 dygn innan min flight går hem igen.

Kan jag hyra bil 2 dagar men boka 3 och lämna 1 dag tidigare och få kampanjpoäng? Är samma pris när jag kollar men ska bara ha bilen i 2 dygn innan min flight går hem igen.
Asked and answered a thousand times before...

Det handlar om debitering. Du måste bli debiterad för tre dygn, det vill säga ha bilen lite mer än två dygn plus eventuell graceperiod.

Toppen