T&C finns längst ned på sidan.Var hittar du punkt termsand conditions....? finns inget klickbart på länken i denna sida Great Avis deals for EuroBonus members
Mögel. Behöver bilen innan 24/9. Nu blev Avis bästa valet i alla fall (behöver en stor jäkla bil i USA) men det vore ju trist att missa poängen för att jag behöver bilen tidigare. Men ingan protester från systemet när jag bokar på sas länk för att få 10K-poängen. Den som lever får se helt enkelt.
Eller har någon fått 10k även utan att uppfylla alla kampanjförutsättningar, det skulle ju vara mycket intressant!
Det tycker jag är rättvist. Hyr man 33% av kampanjhyrtiden, för 100% av helgpriset, så är det rimligt att få 5% av kampanjpoängen...Nej, jag hade en endygnshyra, bokad under kampanj 1 och den gav bara vanliga 500p
Det tycker jag är rättvist. Hyr man 33% av kampanjhyrtiden, för 100% av helgpriset, så är det rimligt att få 5% av kampanjpoängen...
Hum, nu har jag ärligt talat inte läst 10 sidor inlägg om någon redan skrivit men... Räcker det med tre dagar on en H eller måste man över fyra hela dygn?