Senaste nytt

Avis kampanj 10.000 poäng till Eurobonus. Boka 21- 30 augusti 2018

Jag hitta i Frankfurt 28 sept-1 ock för 98 Euro.
Så det finns tydligen några sweet spots att hitta.

Jag hitta den bara för att jag behöver bilen där och då.

Som vanligt när Avis Sverige är inblandade blir det vimsigt.
Det är möjligt att AWD N070001 fungerar, men vilken rabattnivå ger den i så fall?

Om man bokar på Great Avis deals for EuroBonus members läggs de här koderna in.

N070000 Member
K126200 Silver
E114500 Gold
D194200 Diamond
N072800 SAS Pandion

(Priset för Guld har alltid varit bättre än för Silver de gånger jag testat)

3B6BF652-B0FC-4114-A0D9-3F4AD5E9E0B5.jpeg
Var hittar du punkt termsand conditions....? finns inget klickbart på länken i denna sida Great Avis deals for EuroBonus members
T&C finns längst ned på sidan.

Mögel. Behöver bilen innan 24/9. Nu blev Avis bästa valet i alla fall (behöver en stor jäkla bil i USA) men det vore ju trist att missa poängen för att jag behöver bilen tidigare. Men ingan protester från systemet när jag bokar på sas länk för att få 10K-poängen. Den som lever får se helt enkelt.

Mögel. Behöver bilen innan 24/9. Nu blev Avis bästa valet i alla fall (behöver en stor jäkla bil i USA) men det vore ju trist att missa poängen för att jag behöver bilen tidigare. Men ingan protester från systemet när jag bokar på sas länk för att få 10K-poängen. Den som lever får se helt enkelt.

Jag har märkt nu och vid tidigare kampanjer att det funkar att boka i princip vad som helst var som helst, men grejen är väl att sidan även är till för vanliga 1000-poängsbokningar, så det ska väl gå att boka allt möjligt, bara att man då får 1k istf 10k poäng.

Eller har någon fått 10k även utan att uppfylla alla kampanjförutsättningar, det skulle ju vara mycket intressant!

Hum, nu har jag ärligt talat inte läst 10 sidor inlägg om någon redan skrivit men... Räcker det med tre dagar on en H eller måste man över fyra hela dygn?

Toppen