Jag försökte, det funkade inte. Dock stod en av två bilar på mig, och den andra på vännen som körde bil två. Dock mitt eurobonus till båda då jag betalade. Fick efter lite krångel poängen till sambons konto istället, men tycker nog inte det är värt att föra över dem för 500 kr.Hittar inget svar på detta i tråden
Har någon haft 2 bilar från olika stationer under samma helg och fått in 2x10,000 poäng.
Det sägs så ja.Hittar inget svar på detta i tråden
Har någon haft 2 bilar från olika stationer under samma helg och fått in 2x10,000 poäng.
Det fungerade för mig i januari med en hyra i Stockholm och en i Göteborg, samma helg, samma dagar: fredag till måndag. Se inlägg #915Hittar inget svar på detta i tråden
Högerklicka på #915 och väljer copy link så kan du länka till den exakta posten i tråden.Det fungerade för mig i januari med en hyra i Stockholm och en i Göteborg, samma helg, samma dagar: fredag till måndag. Se inlägg #915 (vet inte hur man länkar).
Det fungerade för mig i januari med en hyra i Stockholm och en i Göteborg, samma helg, samma dagar: fredag till måndag. Se inlägg #915
Avis kampanj 10.000 poäng till Eurobonus. Boka 2-15 januari | Sida 92 | BusinessClass.se forum | 500 000 inlägg om resor.
Fungerar dock inte från mobila enheter då inläggsnummer inte visas av någon anledning.Högerklicka på #915 och väljer copy link så kan du länka till den exakta posten i tråden.
Hittar inget svar på detta i tråden
Till framtiden kanske vi (jag) ska ta lärdomen att boka bilarna i sitt eget namn och betala för extraförare om man vill ha poängen till sitt eget konto?Jag försökte, det funkade inte. Dock stod en av två bilar på mig, och den andra på vännen som körde bil två. Dock mitt eurobonus till båda då jag betalade. Fick efter lite krångel poängen till sambons konto istället, men tycker nog inte det är värt att föra över dem för 500 kr.