Senaste nytt

Avis kampanj 10.000 poäng till Eurobonus. Boka 2-15 januari 2018

Det har ju rapporterats att de fungerar att ändra datumen för en existerande bokning och ändå få poängen. Jag lyckas inte hitta informationen om hur ni gjort ändringen. Är det bäst att ringa kundtjänst, direkt till stationen eller ska man ändra online på Avis hemsida?

Det har ju rapporterats att de fungerar att ändra datumen för en existerande bokning och ändå få poängen. Jag lyckas inte hitta informationen om hur ni gjort ändringen. Är det bäst att ringa kundtjänst, direkt till stationen eller ska man ändra online på Avis hemsida?

Jag har gjort på bägge sätt på olika bokningar och det har gått bra. Ändrat tider, bytt stad, Inga problem så länge det fortfarande är en 3dygnshyra. Men de räknar ju om priset så det kan diffa en del.

Så länge de inte avbokar den nuvarande (eller ändrar bokningsnr) så ska det fungera automatiskt. Jag har dock fått igenom efterregistrering trots att de hade ändrat bokningsnr :)

Överst på hyreskontraktet.
Direkt under Avis logga står det i fet och tydlig skrift:
Hyreskontraktsnummer: (och därefter ni siffror)

håller på att göra en efterregistrering för saknade poäng för helgen 8-11/6. Då måste man fylla i rental agreement number, jag har bara reservation number i bokningsbekräftelsen och det går inte att använda. vet bågon vart jag hittar rental agreement number?
Om du loggar in på ditt avis-konto kan du där hämta upp kvitton från gamla hyror och där står all denna information.

View / Modify / Cancel | Avis Rent a Car var smidigt tycker jag. Går att se prisförändring innan man bekräftar etc.

Idag fick jag f ö poängen för hyra 21/6-24/6 (tor-sön pga midsommar) och det finns därmed en station till i Stockholmsområdet där man inte behöver hämta ut bilen..:)

Toppen