Ja, precis...Lördagar verkar vara nya överföringsdagen, fick för hyra 8-11/6 idag.![]()
Jag ändrade på Avis/Eurobonus hemsida och det fungerade för mig!Det har ju rapporterats att de fungerar att ändra datumen för en existerande bokning och ändå få poängen. Jag lyckas inte hitta informationen om hur ni gjort ändringen. Är det bäst att ringa kundtjänst, direkt till stationen eller ska man ändra online på Avis hemsida?
Det har ju rapporterats att de fungerar att ändra datumen för en existerande bokning och ändå få poängen. Jag lyckas inte hitta informationen om hur ni gjort ändringen. Är det bäst att ringa kundtjänst, direkt till stationen eller ska man ändra online på Avis hemsida?
Det har ju rapporterats att de fungerar att ändra datumen för en existerande bokning och ändå få poängen. Jag lyckas inte hitta informationen om hur ni gjort ändringen. Är det bäst att ringa kundtjänst, direkt till stationen eller ska man ändra online på Avis hemsida?
Om du loggar in på ditt avis-konto kan du där hämta upp kvitton från gamla hyror och där står all denna information.håller på att göra en efterregistrering för saknade poäng för helgen 8-11/6. Då måste man fylla i rental agreement number, jag har bara reservation number i bokningsbekräftelsen och det går inte att använda. vet bågon vart jag hittar rental agreement number?
View / Modify / Cancel | Avis Rent a Car var smidigt tycker jag. Går att se prisförändring innan man bekräftar etc.Det har ju rapporterats att de fungerar att ändra datumen för en existerande bokning och ändå få poängen. Jag lyckas inte hitta informationen om hur ni gjort ändringen. Är det bäst att ringa kundtjänst, direkt till stationen eller ska man ändra online på Avis hemsida?