Se mitt inlägg #187Hej,
är det någon som har screenshot som vill dela med sig bilden? Samma hände mig att det helt plötsligt star 5000 poäng...![]()
Har min första på fredag så jag vet inte men på den (och förhoppningsvis resten, ska kolla nu) står det åtminstone som på bilden. Jag har inte angett någon rabattkod...Finns det nåt sätt att se ifall ens bokning är berättigad till 10 000? Eller är det bara chansa och hålla tummarna?
Jag bokade en minivan i Miami för november, den 3 januari. Det gick utmärkt.Är det någon annan som har haft problem med att boka Car Group V och W (minivan, typ Chrysler Town & Country) för en hyra i USA? Alla andra grupper fungerar att boka, men varje gång jag väljer någon av dessa två får man följande felmeddelande "An error occured The reservation system is off-line at the moment...". Jag har provat olika upphämtningskontor, men får samma resultat. Någon som har någon aning om vad detta kan bero på?
Man kan utan problem boka V och W, med samma datum och Avis-kontor, via avis.se.
Har min första på fredag så jag vet inte men på den (och förhoppningsvis resten, ska kolla nu) står det åtminstone som på bilden. Jag har inte angett någon rabattkod...
(Mina låg först som förfrågan men ändrades till bekräftade imorse.)
Visa bifogad bild 71694
Kan din rabattkod vara att du angett ditt EuroBonus-nummer? Alla har någon sorts rabatt, och EB ger någon procent.Har min första på fredag så jag vet inte men på den (och förhoppningsvis resten, ska kolla nu) står det åtminstone som på bilden. Jag har inte angett någon rabattkod...
(Mina låg först som förfrågan men ändrades till bekräftade imorse.)
Visa bifogad bild 71694
Klippet är möjligen lite snålt tilltaget, det är från "Kommande bokningar"..Så där ser det ut för mig också om jag kollar priser via avis.se men inte om man går den rätta vägen via www.avisworld.com/EuroBonus
Möjligt, angett EBS på Avis EB-sida men inga koder eller AWD-nr etc..Kan din rabattkod vara att du angett ditt EuroBonus-nummer? Alla har någon sorts rabatt, och EB ger någon procent.