EBD_Hakan
Medlem
Eftersom det var en fredag och söndag tänkte jag att det fanns en chans att det blivit dubbel bonus för samma hyra. Men gott att höra att det har fungerat för dig!
Kolla din kalender igen, det var en torsdag och en söndag ;-)
Eftersom det var en fredag och söndag tänkte jag att det fanns en chans att det blivit dubbel bonus för samma hyra. Men gott att höra att det har fungerat för dig!
Bättre ringa tror jag. Funkade bra för mig att hämta en bil 1,5h tidigare hos avis i december, ringde och rekade kanske 4h innan ursprunglig uthämtningstid.Bokade bil i helgen, och satte tid från 1630. Inser dock att jag inte kan hämta bilen så sent, utan snarare vid 15. Vågar jag uppdatera hyrestiden i appen, eller kommer detta påverka kampanjen (har inte hyrt under någon kampanj tidigare). Eller är det bättre att ringa kontoret?
Vågar jag uppdatera hyrestiden i appen, eller kommer detta påverka kampanjen (har inte hyrt under någon kampanj tidigare)
Avis skrev:Dear Mr Thornado
Thank you for visiting the Avis missing miles\points internet site.
Your claim has been rejected it has previously been processed by Avis and passed to your membership programme for validation.
If you have any queries regarding your claim please contact your dedicated membership programme customer
services department.
Thank you for renting with Avis, and sorry you were not able to earn miles\points on this occasion.
For any future rental, don't forget to enter your membership number direclty at time of booking or car pick up.
Of course you can still claim your missing miles\points after the rental online.
Kind regards and have a save trip!
Your Avis
Nu fick jag svar på min första claim som jag skickade in med webformuläret (eftersom jag fick 1000 poäng istället för 10000).
Som jag nästan hade gissat så funkade inte detta då det inte fanns något utrymme att förklara sig, och allt de kan se är antagligen att jag
faktiskt redan har fått poäng.
.