Väl medvetenRunt 700 kr, men kampanjen är slut sedan länge
Tack båda för siffrorna, misstänkte det låg i det häradet. Kör ni bilarna alls eller låter ni dem mest stå för att rassla in poäng? Är genuint nyfiken739kr ligger mina på. Lyckades knipa en för 680 i början.
Ibland är nog svaret för de flesta. Om du läser tråden kommer du att se att det varierar en del.Kör ni bilarna alls eller låter ni dem mest stå för att rassla in poäng?
Har hittat mina för 599Väl medveten(och även om jag inte hade hade varit här redan när tråden skapades så är trådtiteln en dead giveaway
).
Tack båda för siffrorna, misstänkte det låg i det häradet. Kör ni bilarna alls eller låter ni dem mest stå för att rassla in poäng? Är genuint nyfiken![]()
Absolut, och det har jag. Ser inte ett problem med att jag ställer frågan? Det är långt ifrån alla som nu svarar som har skrivit vad de betalar eller om de kör bilarna. Med all respekt för att du skrivit här sedan anno dazumal; att droppa en slentrian "läs tråden" på varje 150-sidors tråd gör ju inte mycket för nya diskussioner.Ibland är nog svaret för de flesta. Om du läser tråden kommer du att se att det varierar en del.
Bra pris!599 här uppe i norr, har alltid varit någon 100-ing dyrare här förut så det tackas och tas emot!
Det är faktiskt (för mig) extremt roande! Har du fått intrycket att de tycker du är en knäppgök än?Har hittat mina för 599
Alltid kört mina men fått frågan av Aviskontoret om jag vill hämta ut eller bara få poäng.
Tack båda för siffrorna, misstänkte det låg i det häradet. Kör ni bilarna alls eller låter ni dem mest stå för att rassla in poäng? Är genuint nyfiken![]()