Senaste nytt

Avis kampanj 10.000 poäng till Eurobonus. Boka 2-15 januari 2018

Runt 700 kr, men kampanjen är slut sedan länge
Väl medveten :) (och även om jag inte hade hade varit här redan när tråden skapades så är trådtiteln en dead giveaway;)).

739kr ligger mina på. Lyckades knipa en för 680 i början.
Tack båda för siffrorna, misstänkte det låg i det häradet. Kör ni bilarna alls eller låter ni dem mest stå för att rassla in poäng? Är genuint nyfiken :D

Väl medveten :) (och även om jag inte hade hade varit här redan när tråden skapades så är trådtiteln en dead giveaway;)).

Tack båda för siffrorna, misstänkte det låg i det häradet. Kör ni bilarna alls eller låter ni dem mest stå för att rassla in poäng? Är genuint nyfiken :D
Har hittat mina för 599

Alltid kört mina men fått frågan av Aviskontoret om jag vill hämta ut eller bara få poäng.

Ibland är nog svaret för de flesta. Om du läser tråden kommer du att se att det varierar en del.
Absolut, och det har jag. Ser inte ett problem med att jag ställer frågan? Det är långt ifrån alla som nu svarar som har skrivit vad de betalar eller om de kör bilarna. Med all respekt för att du skrivit här sedan anno dazumal; att droppa en slentrian "läs tråden" på varje 150-sidors tråd gör ju inte mycket för nya diskussioner. :)

EDIT: Ursäkta om formuleringarna framstår som konfrontativa, inte min avsikt. Sitter med ett stökigt ärende på jobbet (om än lunch) och har inte kopplat bort work-mode. Sorry.

Last edited:

Som @agehall skrev, det finns olika rapporter i de olika trådarna om i vilken utsträckning vi begagnat farkosterna, allt från att inte ens hämtat ut nycklarna (OBS! efter ö.k. med det lokala kontoret för att undvika missade poäng) till att ha kört 100-tals mil. Själv har jag ungefär 50/50, bokade i huvudsak helger när jag var ledig för eventuella upptåg.

Varierat, hämtar oftast ut. Kör väldigt sparsamt, bor i Stockholms innerstad och rör mig mest här. Har haft resor som legat söndag - fredag och då har det passat bra att lämna på Arlanda och sen hämta upp på fredagen :)

Toppen