Andreas Ekman
Medlem
Och alla andra förutom bc folk som bokat på kampanj skulle bli glada om dom bara behöver betala för 2 dagar istället för 3 
Vad kallar vi detta syndrom...
"Avis" syndrom
Vad kallar vi detta syndrom...
"Avis" syndrom
Jag har bytt uppgifter både inloggad på min profil i appen och på profilen på hemsidan. Men alltid dubbelkollat med stationen när jag hämtat ut bilen om ändringen gått igenom hos i deras system. Ibland har det gått igenom och ibland inte.
Så verkar högst oklart kan man säga!
Enligt den info som jag har fått så hänger det kort man hade inlagt i sin profil vid bokningstillfället med över hyran. Tyvärr så spelar det då ingen roll om man uppdaterar profilen med ett nytt kort under tiden mellan bokning och hyrestillfälle, det måste göras manuellt varje gång.Jag ringde avis kundservice o fick dem att byta kreditkort på 15 hyror. Halvtradigt att sitta o rabbla upp reservationsnummer 15 gånger, måste ju gå att lösa på något smidigare sätt via hemsidan... Hon lät lite chockad i telefon, kanske det var därför som bara 12/15 faktiskt blev bytta...
Vad jag minns är det är 29+ minuter som gäller tyvärr. Petigt av de kan man tycka.
Men korrekt.
Det är extremt viktigt att man följer reglerna och har man inte gjort det så får man stå sitt kast. Om man börjar bråka ökar risken att vi aldrig får se sådana här kampanjer igen.
Någon som reklamerat saknade poäng till [email protected] och lyckats/öht fått någon kontakt med dem senaste månaderna?
Väntar på svar avseende en reklamation sedan 11 juni, och nu en även sedan 16 juli. Endast fått automatsvar trots två påminnelser på reklamationen från 11 juni =/