Senaste nytt

Avis kampanj 10.000 poäng till Eurobonus. Boka 2-15 januari 2018

palmen

Moderator
Idag fick jag resterande 9.000p för
hyra 5-8 januari. Krävdes två mail.
Samma för mig, fick svar på mitt andra case till Avis om hyra 6-8 januari och de saknade 9000 poängen.
Har kontrollerat mitt eurobonuskonto och poängen finns där (de kommer in på datumet som hyran avslutades så man får gå tillbaka en bit).

För tillfället har jag fått poängen för två hyror så får vi se om jag på fredag får för hyran jag hade denna helg (min 3e hyra under kampanjen).
Nu saknar jag med andra ord inga poäng vilket är skönt.
 

DanielKif

Medlem
Idag kom de 9k saknade poängen in för mig med.
Totalt 70k poäng till en kostnad av 4927:- + bensin ännu.
Nu har jag en paus i bilhyror till april

Mina poäng har kommit enligt följande:
16:e jan kom 1k för hyra den 5:e jan - 645:-
23:e jan kom 10k för hyra den 12:e jan -645:-
2:a feb kom 20k för hyror den 19:e - 711:- och 26:e jan - 756:-
9:e feb kom 10k in för hyra den 2:a feb - 744:-
16:e feb kom 10k in för hyra den 9:e feb 713:-
23:e feb kom 10k in för hyra den 16:e feb 711:-
26:e feb kom de saknade 9k in för hyra den 5:e jan
 

Buffy

Medlem
Idag ska jag hämta ut min andra bokning och liksom den första tänkte jag bara ställa bilen i närheten av stationen.
Ni som bara parkerar bilen i närheten tar ni självriskeliminering?

Såg nu att återbäringen från MyBonus var nekad på min första hyra, någon mer som fått den nekad?
 

Bryant

Medlem
Idag ska jag hämta ut min andra bokning och liksom den första tänkte jag bara ställa bilen i närheten av stationen.
Ni som bara parkerar bilen i närheten tar ni självriskeliminering?

Såg nu att återbäringen från MyBonus var nekad på min första hyra, någon mer som fått den nekad?

Kör över till Kungsholmen, då är söndagarna gratis. Tror att det är dyr zon vid centralen.

Jag har alltid självriskeliminering. Nu med halka, stockholmare med sommardäck och plogbillar så kan det vara en idé :). Själv har jag köpt en årlig försäkring via insurance4carhire för ca 480:-
 
Toppen