Samosaguas
Medlem
Ok jag lyckades slå detta prisJag får fram ca 1425kr tors-mån i Halmstad grupp H![]()
2-6 oktober i Växjö så får jag priset SEK1,136.59 för en D-klass (Toyota Corolla)
Ok jag lyckades slå detta prisJag får fram ca 1425kr tors-mån i Halmstad grupp H![]()
Kan vi ordna billiga bussresor från Stockholm till Växjö varje Torsdag, och hem Måndag i Oktober, Nov o Dec?2-6 oktober i Växjö så får jag priset SEK1,136.59
Hyrorna måste vara senast imorgon oktober så det blir nog rätt tomma bussar i november och december.Kan vi ordna billiga bussresor från Stockholm till Växjö varje Torsdag, och hem Måndag i Oktober, Nov o Dec?
Så sant, missade att kampanjen går ut sista oktHyrorna måste vara senast imorgon oktober så det blir nog rätt tomma bussar i november och december.
Någon får hyra en stor bil i Stockholm och ge de övriga skjuts mot ersättning?Kan vi ordna billiga bussresor från Stockholm till Växjö varje Torsdag, och hem Måndag i Oktober, Nov o Dec?
Ska vi crowdfunda en testbokning som sedan "vaskas"/blir en no-show för att undersöka saken?Måste man hämta ut bilen ?![]()