Senaste nytt

AVIS: 6.000 poäng hyr minst 2 dagar i november & december 2017

Homer

Medlem
Earn 6,000 SAS EuroBonus Extra Points

Terms & Conditions:

1. Promotion is strictly only valid for reservations created via www.avisworld.com/EuroBonus

2. Only valid for reservations taking place between 1st November and 30th November 2017 and rentals taking place in November and December 2017

3. SAS EuroBonus Extra points promotion is valid for rentals in Europe, The Middle East, Africa, Asia, USA and Canada.

4. 6,000 Extra points awarded for any rentals of 2 days or longer and minimum of Car Group C

5. The promotion is only valid for separate rentals and not rentals with consecutive rental days

6. May not be used in conjunction with any other coupon or promotions

7. Standard Avis and SAS EuroBonus Terms and Conditions apply

8. See www.avisworld.com/EuroBonus for full terms and conditions

Terms and Conditions Eurobonus

Trevligt! Kan vara värt att notera kravet på grupp C-bil eller högre, som är nytt jämfört med de tidigare två kampanjerna.

I mitt fall blir en C-bil ca 20 SEK dyrare totalt så jag kommer självklart avboka 4000+8000-dealen och hoppa på denna istället (jag ska bara hyra en gång).

Minns någon hur kampanjen innan den som går ut idag såg ut? Jag fick 4000 poäng styck för två hyror i September och ska hyra igen 2 dagar i december - funderar nu på om den hyran kommer ge mig 4000 eller 8000 poäng? (bokade igår).
Om 4000 bokar jag naturligtvis av den och bokar om imorgon :)

Kan hyra en bil 2 dygn i Stockholm för drygt 700 kr. Det måste ändå anses som en ganska bra summa för 6000 poäng. Men vad räknas som grupp C? Det står bara stor, liten etc på Avis sida

Hittade när jag sökte via länken istället. Då kostar det nästan 900 kr

Last edited:
Kan hyra en bil 2 dygn i Stockholm för drygt 700 kr. Det måste ändå anses som en ganska bra summa för 6000 poäng. Men vad räknas som grupp C? Det står bara stor, liten etc på Avis sida

Hittade när jag sökte via länken istället. Då kostar det nästan 900 kr
Om man ändå behöver bilen så är det ju bra poäng per krona, men inte så bra att jag skulle okynneshyra en...

Grupp C brukar vara VW Golf eller liknande.

Synd att AVIS har så bedrövligt tråkiga bilar på Klarabergsgatan. Enda kombibilarna som kan funka för julresan är någon Skoda eller en Opel.

Toppen