Senaste nytt

Avis (10k poängkampanjen) - hur många bokningar har ni gjort?

Mer eller mindre varje helg resten av året samt ett par jobbokningar. Har dock inte så mkt bokat efter maj på jobbet så får nog fylla på lite kommande 2 veckor på 7000 poängs kampanjen.
Visst blir det mkt sköna poäng men risken är att man får offra EBD nästa år då man har så mkt poöng och kan flyga på rewards :p

Bokade 12 bilar till, första kvartalet nästa år utöver dom (38) som är bokade hela året sedan kampanjen i Januari.

Gammalt ordspråk på BC, bättre med en bokad bil för mycket, än en för lite, det går ju alltid att avboka :rolleyes:

Jag bokade två bilar idag från bromma. Kommer föra mig över så man får en first resa med sambon! Till och med hon tyckte hyrbilarna var en bra ide.

Jag bokade också bara två stycken, man känner verkligen att man ligger i lä jämfört med några av er andra här! Imponerande att få in 50 bokningar, snacka om att ha ett gott år framför sig därframme!

Blev 20 bokningar åt mina föräldrar ikväll också - efter lite förklarande så tyckte de att det var en utmärkt idé!

För en kostnad om cirka 16 500 SEK så får de 2st T/R Business Class-resor för två personer - alltså 4125 SEK per T/R-biljett. Helt okej

Last edited:
Toppen