Senaste nytt

AVIS: 10,000 Eurobonuspoäng - boka 2-14 jan. hyr 1/2 - 31/8 2019

Maja

Medlem
Kan inte heller hitta kupongen som de refererar till. Någon kupong har de ju tidigare aldrig krävt, troligen ett sätt för att folk ska glömma bort den och de inte ska behöva betala ut så många poäng. :mad:
 

pswe

Medlem
10 dagars hyra så blir ju inte detta någon kassako direkt, men kan ju säkert passa någon. Skulle ju dock inte förvåna mig om det kommre andra kampanjer som gäller för 3 dagar och ger 5k poäng som kommer gå omlott med denna.
När jag klickar i SAS mailet landar jag nu på svenska avissidan. Kampanjen ligger där och vouchern dyker upp om jag klickar vidare...10 dagar och max en hyra på kampanjen... känns som verkligheten kommit ifatt efter förra årets poängfest.
Ligger emellertid en 5000 poängskampanj samtidigt på sidan, max tre hyror på den men giltig för kortare hyresperioder.
 

Mr.cake

Medlem
Vilken pulshöjare tills man såg villkoren... Nä blir ingen bokning. Det enda man gör är att sminka om 5000p kampanjen till 10000p fast dubblar antalet hyrdagar.
 

Big Birger

Medlem
Jag hade en hyrbil bokad i USA 23/5-2/6 som är exakt 10 dagar, men bokad utan någon speciell kampanj. Bokade av den, och istället för den Suburban för 9200 kr som var bokad blev det en "Chrysler Town & Country" för 4013 kr +10 000 poäng. Ren flax.

Tack vare Avis President's Club (via EBG) ingår det "garanterad hyrbilsuppgradering (i mån av tillgång)". Intressant garanti. Återstår att se vad det går att uppgradera till för något. En Suburban vore lite för bra för att vara sant. :)
 

travellerrr

Medlem
Jag hade en hyrbil bokad i USA 23/5-2/6 som är exakt 10 dagar, men bokad utan någon speciell kampanj. Bokade av den, och istället för den Suburban för 9200 kr som var bokad blev det en "Chrysler Town & Country" för 4013 kr +10 000 poäng. Ren flax.

Tack vare Avis President's Club (via EBG) ingår det "garanterad hyrbilsuppgradering (i mån av tillgång)". Intressant garanti. Återstår att se vad det går att uppgradera till för något. En Suburban vore lite för bra för att vara sant. :)
Är i samma situation som dig. Ska till USA i vår i 10 dagar, har dock väntar med att hyra bil tills denna sidan nyår för att få lite spend på Elite. Är också EBG och Avis president’s club (dock intjänat på Avis, om det bu spelar någon roll). Läste på pm gratis uppgradering i USA och vad jag läste gäller det i te i USA. Inte heller extra chaufför. Nu hittar jag ju givetvis inte var jag läst detta. Inget du har läst något om eller någon annan som kan verifiera?
 

Big Birger

Medlem
Är i samma situation som dig. Ska till USA i vår i 10 dagar, har dock väntar med att hyra bil tills denna sidan nyår för att få lite spend på Elite. Är också EBG och Avis president’s club (dock intjänat på Avis, om det bu spelar någon roll). Läste på pm gratis uppgradering i USA och vad jag läste gäller det i te i USA. Inte heller extra chaufför. Nu hittar jag ju givetvis inte var jag läst detta. Inget du har läst något om eller någon annan som kan verifiera?
Jag hade bokat en "Lincoln MKZ" i oktober, men blev då uppgraderad till en "Mercedes GLs 450" (som projicerade en Mercedes-logotyp på marken utanför framdörrarna på kvällen! :cool:). Extra förare ingick då utan problem, och det var enligt Avis-agenten också i "President's Club" förutom att det också täcks av att det bokats via SAS.
 
Toppen