Hej ett par frågor, lite ny på LifeMiles:
1. Nyhetsbrevet som skickas ut, har försökt detta på engelska men inte lyckats. Min spanska är lite rostig och jag är orolig att missa något men letat och letat men inte sett om / var detta går att ändra, någon som vet?
2. Om jag med en vän ska till Lima i oktober, vi har båda EB poäng som tar oss dit C klass men dessa kan användas till annat. Om det blir en kampanj innan med LifeMiles är detta något vi skulle föredra, vad uppskattar ni en C klass biljett kostar dit inklusive köp av miles, ev bränsletillägg m.m?
3. Är det möjligt tror ni att hitta två award under oktober eller är det som med SAS till NYC? Någon som har erfarenheter att dela med sig av?
4. Har det hittills alltid varit möjligt att köpa 150 000 poäng ink bonus vilket vi behöver? Aldrig över 190 000 så man kan pröva F första gången
5. Någon som har bra tips på bra rutt till Lima för att få bra service, lågt bränsletillägg etc? Vilka alternativ är att föredra om det är någon som har gjort detta tidigare?
Läst på en del i tråden, det är en del nytt för oss då vi enbart flugit med EB poäng och betalda biljetter så alla tips mottages tacksamt.
/LifeMiles Rookie