Det står i reglerna följande:
"Om du bokar inom 24 timmar före avgång, kan du avboka upp till 12 timmar före avgång och få pengarna tillbaka."
Låt oss säga att man bokar en resa kl 14 och ska resa kl 21 samma dag, får man ingen återbetalning om man avbokar kl 18?
Jag vet inte hur det är specifikt för plus full flex. Men jag avbokade en vanlig SAS Plus så sent som i fredags och det var då, precis som det varit länge, nödvändigt att ringa för att avboka.Försökte avboka en plus full flex inför morgondagen, det funkar inte online. Frågan på det, är det ett tillfälligt problem eller har de inte löst detta? Vet att det inte gick för nåt år sedan.
Försökte avboka en plus full flex inför morgondagen, det funkar inte online. Frågan på det, är det ett tillfälligt problem eller har de inte löst detta? Vet att det inte gick för nåt år sedan.
Jag tror att SK-IT inte lyckats få till att reducera återbetalningsbeloppet med 30 kr/person efter 24 timmar, och då har dom valt att avbokning via hemsidan ger full automatisk refund samt att det inte går att göra efter 24-timmarsfönstret....
OBS! Bara min teori
Mvh
/NotRyan
Jag har aldrig lyckats avboka en resa efter 24 timmar, precis som alla andra(?), så jag brukar alltid ringa in till sas för att göra detta men idag lät han som jag pratade med så förvånad och sa "det där skall de ha fixat nu". Jag får fortfarande felmeddelandet i alla fall, hur ser det ut för er andra?