Senaste nytt

Avbokade bonusresor

I telefon med SAS och har precis avbokat nedan, får se om de går tillbaka.
Om man är sugen på tacos och corona i höst bör man kika om de finns. :)

3 pax i C.

12 Nov 2024
TP277
Lissabon LIS – Cancun CUN
12:55 - 18:40

21 Nov 2024
TP278
Cancun CUN - Lissabon LIS

även rad 1 på
21 Nov 2024
LIS - ARN
TP782

I telefon med SAS och har precis avbokat nedan, får se om de går tillbaka.
Om man är sugen på tacos och corona i höst bör man kika om de finns. :)

3 pax i C.

12 Nov 2024
TP277
Lissabon LIS – Cancun CUN
12:55 - 18:40

21 Nov 2024
TP278
Cancun CUN - Lissabon LIS

även rad 1 på
21 Nov 2024
LIS - ARN
TP782
Synd, vi hade åkt samma kärra annars

Avbokade precis 2 platser i business ARN-AMS-NBO-SEZ (15 jan) SEZ-NBO-LHR-ARN (27 jan) via Kenya Air om någon är sugen att plocka upp den

Bonusprogram: Hilton Honors
Hotell: Waldorf Astoria Maldives Ithaafushi
Antal nätter: 3
Antal poäng: 450.000
Antal resenärer: 2 +1 barn
När (avresans tidpunkt): November 2024
Bokad: Oktober 2024

Bevakat tillgängligheten på WA, Maldiverna nu senaste månaden och imorse dök det upp 3 nätter i direkt anslutning till de 5 nätterna vi redan hade bokat, så totalt 8 nätter nu på WA för 1 050 000p. Hotellnätterna matchar nu även med ovanstående awardflighter. Att kunna få till både flyg och hotell på poäng till Maldiverna hade jag aldrig kunnat drömma om, tack BC utan er hade det aldrig varit möjligt :)

Avbokade imorse både hotell och flyg på poäng till MLE och WA.

Doctor-X Jr fick hög feber i söndags och det blev inte bättre och igår fick han åka till pappas jobb fast inte som han brukar. Det var helt enkelt inte läge att åka.

WA var via email väldigt tillmötesgående efter att jag förklarat situationen och det gick att avboka i sista stund, mina poäng kommer att återbetalas och jag slipper ”straffavgift”.

Inga konstigheter hos SAS att avboka 26h innan avgång. Poäng och voucher gick tillbaka direkt och email med refund notice kom i eftermiddags. Serviceavgiften på 450kr/person får jag som förväntat inte tillbaka.

Jättetråkigt när det kändes som man dragit jackpot i poängsammanhang, men det viktigaste är att Jr blir frisk allt annat är oväsentligt.

Släpper en SAS business EWR-ARN imorgon vid 09 för resa den 15:e januari.

Resenären ville hellre åka ekonomi direkt från Mexiko till Europa utan dyr anslutning i New York vilket jag kan förstå.

Toppen