Senaste nytt

Avbokade bonusresor

Xilan

Medlem
Jag kommer inom kort att boka av 2 platser i business MIA-ARN 1 november.

Den som är intresserad av dessa platser kan meddela mig så kan vi synka en tidpunkt då jag bokar av.
 
Jag har en bonusresa Arlanda ->Kathmandu (Nepal) med Turkish i business class med avresa 14 november och hem den 24 november (tyvärr med övernatting i München).
Ingen aning om det kan finnas intresse och ej heller om platserna går tillbaka men hojta till om det kan finnas intresse så gör vi ett försök...

2 platser till Kathmandu glömde jag skriva
 
Last edited by a moderator:

011430121

Medlem
Bokade av en BA resa idag som var bokad för resa i oktober, ARN-LHR-BCN, gick inte att boka av på hemsidan, fick ringa till guldsuporten hamnade hos en agent som bröt väldigt på indiska tog ca 15 minuter att avboka resan, kostnad 350 SEK av kostnaden på 790 SEK poängen skulle komma inom 24 timmar pengarna kommer om ca 10 bankdagar
Förstår inte varför varför det inte går att avboka på hemsidan samt alla kontroll frågor han ställde så tog det en evighet.
 

filip23

Medlem
Kommer boka av 3 biljetter i C ORD-CPH den 31/10. Bara höra av sig om någon är intresserad av dem så kan vi synka avbokning
 

KED

Medlem
Kommer boka av 2 platser i C på ARN-ORD 20/10 och ORD-CPH-ARN 25/10. Om det intresserar ngn hör av er för eventuell timing av avbokningen
 

toer00

Medlem
Kommer boka av 2 biljetter i C med LOT till Los Angeles, ARN-WAW-LAX-WAW-ARN ut 12 Juli - hem 27 juli. Bara höra av sig om någon är intresserad av dem så kan vi synka avbokning.
 

Flood

Medlem
Bokade idag av av SK140 GOT-ARN, SK533 ARN-LHR, BR068 LHR-TPE 16SEP samt TK025 TPE-IST 24SEP och TK1797 IST-GOT 25SEP. Alla i klass I (business, plus).
 

Oletjala

Medlem
Jeg annullerer meget snart en bonusrejse (2 stk) til New York, som jeg ikke kommer til at bruge. Hvis der er nogen, der kan bruge disse billetter, så lad mig det vide.

Udrejse d 17/10 CPH-EWR kl 12:25 SAS PLUS
Hjemrejse 21/10 EWR-OSL-CPH kl 18:55 BUSINESS
 
Toppen